שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות אורבן (Urban) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אורבן (Urban) דף הבית אורבן (Urban) היא רשת חנויות של רהיטים מעוצבים לבית. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מתנ ס בית אשכול עפולה עילית טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מתנ ס בית אשכול עפולה עילית דף הבית מתנ ס בית אשכול עפולה הינה רשת עירונית המפעילה מספר

שירות לקוחות לשכת הבריאות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לשכת הבריאות דף הבית לשכת הבריאות אשקלון, המנוהלת על ידי רופאה נפתית, פרופ' נטליה בילנקו, היא הזרוע המבצעת של

שירות לקוחות פיצה אמיגו פתח תקווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה אמיגו פתח תקווה דף הבית פיצה אמיגו הוקמה לפני 5 שנים, בעקבות המחאה החברתית החלטנו שאפשר להביא

שירות לקוחות קופת בית המיון ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קופת בית המיון ירושלים דף הבית קופת בית המיון ירושלים הינו עסק של דואר. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות בית חב"ד בני ברק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חב ד בני ברק דף הבית מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בית חב ד בני ברק
ביקורות על החברה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.