שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מוטל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוטל אביב דף הבית מוטל אביב הינה אכסניית נופש באילת, המציעה לכל אורחיה חופשה מפנקת – במחירים נוחים. מבט

שירות לקוחות בית ספר בן גוריון עמק חפר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר בן גוריון עמק חפר דף הבית בית ספר בן גוריון הינו בית ספר יסודי הממוקם בעיר עמק

שירות לקוחות מרכז תמר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז תמר דף הבית מרכז תמר הינו מרכז טיפולים רב תחומי המציע מגוון טיפולים בילדים ונוער. מבט מהיר

שירות לקוחות בית הדין הרבני תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הדין הרבני בתל אביב דף הבית בית הדין הרבני בתל אביב הינו בית דין העוסק בענייני גירושין, עגונות,

שירות לקוחות בית מרקחת מכבי כצנלסון בת ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת מכבי כצנלסון בת ים דף הבית בית מרקחת מכבי כצנלסון בת ים הוא בית מרקחת של תרופות

שירות לקוחות פיצה אלעד אבטליון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה אלעד אבטליון דף הבית הפיצה הכי טובה בעיר, למהדרין בהשגחת רבני העיר. מספקים שירותי קייטרינג חלבי ברמה
ביקורות על החברה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.