שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
באדג'ט היא בעצם סוכנות רכבים מובילה בשירותי השכרת רכב, מכירת רכב וליסינג
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
טלפון של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הטלפון הינו:
מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 03-9350000
הפייסבוק של שירות הלקוחות של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
שם דף הפייסבוק הינו:
באדג'ט ישראל
צור קשר בפקס של באדג'ט השכרת רכב (Budget)
מספר הפקס הינו:
03-9350001
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות לה שוק בר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לה שוק בר דף הבית לה שוק היא מסעדת שוק ים תיכונית אותנטית, הנמצאת בכיכר דיזינגוף המתחדשת. המסעדה מציעה

שירות לקוחות צעצועון הוד השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של 4 דף הבית חנות צעצועים הממוקמת בהוד השרון. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של צעצועון הוד השרון

שירות לקוחות קוי סושי בר רעננה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קוי סושי בר רעננה דף הבית קוי סושי בר רעננה הינו מסעדת סושי. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות בית ספר הירדן תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר הירדן תל אביב דף הבית בית ספר הירדן תל אביב הוא מוסד לימודי עירוני, לכיתות גן-ו.

שירות לקוחות מוסך נעמה חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוסך נעמה חיפה דף הבית מוסך נעמה הינו מוסך בחיפה, המספק שירותי מוסך מורשה מאזדה לצד טיפולי מוסך מורשה

שירות לקוחות בית ספר דינור חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר דינור חיפה דף הבית בית ספר דינור חיפה הוא מוסד לימודי עירוני, לכיתות א-ו. מבט מהיר
ביקורות על החברה
3 תגובות
שירות מגעיל מאוד ואין קבלה ראויה המחירים לא מפוקחים ורק בעלייה לא מומלץ בכלל
ממש מעייף כל היום מתקשרת מקום בתור 1 זמן המתנה 4 דקות
ומעל שעתיים לא עונים
גם משאירה סליחה חוזרת וממש לא קורה
מיואש ממש
מתחת לכל ביקורת, שכחתי מסמכים בעת ההשכרה בשעה 3 בלילה. מעד בבוקר צילצלתי ונאמר לי שלא נמצאו, שלחתי מייל, צלצלתי עוד כמה פעמים אחרי קשיים וזמן המתנה בלתי סביר, אמרו שזמן לתשובה 9 דקות שהפכו ל50 דקות, אחרי 3 ימים הודיעו שהמסמכים נמצאו. לי זה גרם לרוץ למשטרה, לנסות להוציא דרכון חדש עם כל בבלגן הקשור לזה בארץ, להסתכן לטוס עם דרכון זמני שעולה 1000 שקל, ובלי אפשרות לטוס חופשי כשהעבודה שלי היא קשורה בלפחות 4 טיסות הלוך חזור בחודש. בשבת קיבלתי מייל שהמסמכים נמצאו, באתי למשרד שאמרו לי, ושם רצו לשלוח אותי לטרמינל 1, ביקשתי שיבדקו בטרמינל אחד בטלפון אם המסמכים שם, לא רצו לצלצל כי הפרעתי למנוחת שני הבנים בשעה 7 בבוקר עם משרד רייק. בסוף הם הסכימו לפתוח מגירה והמסמכים היו שם. פקידת שרות הלקוחות אפילו נעלבה שהתלוננתי על השרות הגרוע. לסיכום, אנשי שירות ברמת גן חובה, ומי שיכול שימנע מלהתקרב לחברה הזאת.