שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות עיריית בת ים ארנונה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית בת-ים דף הבית יריית בת ים היא גוף השלטון המקומי, במעמד של עירייה, האחראי לניהולה השוטף של

שירות לקוחות מדלה (Medela) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מדלה (Medela) דף הבית משאבת חלב מדלה – המרכז הישראלי למשאבת הנקה. הידעת? חלב אם הוא התזונה הטבעית

שירות לקוחות משרד הבריאות אגף הרישוי למקצועות רפואיים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הבריאות אגף הרישוי למקצועות רפואיים דף הבית האגף לרישוי מקצועות רפואיים אחראי ליישום מדיניות המשרד בתחום רישוי

שירות לקוחות כיבוי אש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כיבוי אש דף הבית ארגון הכבאות והצלה הרישמי במדינת ישראל, המופקד על כיבוי ומניעת דליקות והתפשטותן, אחראי על

שירות לקוחות מלון בית יהודה ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון בית יהודה ירושלים דף הבית במורדות גבעת משואה, במבנה אבן יפהפה ובלב שלווה של חורש ירושלמי, נטוע מלון

שירות לקוחות מרפאת ארבל טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרפאת ארבל טבריה טלפון דף הבית רפאת קנאביס. קנאביס הוא צמח ממנו ניתן להפיק תערובת של תרכובות בעלות השפעות
ביקורות על החברה
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה