שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות קפה גרג גוש עציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה גרג גוש עציון טלפון דף הבית קפה גרג נוסד בשנת 1994 בתור בר- קפה, ששם לעצמו מטרה
שירות לקוחות דוש בשרים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דוש בשרים בת ים דף הבית בלב אזור התעשייה בבת ים שוכנת מסעדת דוש, המקדשת את תרבות הבשר והיין
שירות לקוחות בית ספר לסיעוד ברזילי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר לסיעוד ברזילי דף הבית בית ספר לסיעוד ברזילי ביה"ס לאחים ואחיות ליד מרכז רפואי ברזי. מבט מהיר
שירות לקוחות אינדולה (Indola) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אינדולה (Indola) דף הבית אינדולה (Indola)-באינדולה אנחנו בשליחות להעצים את מעצבי השיער במלאכה המשותפת. אנחנו שואפים גבוה ובכל
שירות לקוחות מגדלא מרכז מבקרים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מגדלא מרכז מבקרים דף הבית מגדלא מרכז מבקרים הינו מקום עלייה לרגל במגדל. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות קדישא חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קדישא חיפה דף הבית רגישות, הבנה, הכלה ונועם הם אבני הבניין של ההתנהלות מול המשפחות והקרובים הכאובים בחברה
2 Responses
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה