שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות תיכון בית אקשטיין גבעתיים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תיכון בית אקשטיין גבעתיים דף הבית בבית-ספר בית אקשטיין שואפים לשיפור איכות החיים של התלמידים באמצעות תכניות תמיכה
שירות לקוחות נוטרילון (Nutrilon) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נוטרילון (Nutrilon) דף הבית נוטרילון-לנוטרישה, יצרנית נוטרילון, יש היסטוריה ארוכה ומוכחת, בסיפוק הצרכים התזונתיים של תינוקות. ב-100
שירות לקוחות בריכת בית לברון אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בריכת בית לברון אשדוד דף הבית בריכת בית לברון מציעה חוגים: אקוואירובי לנשים ,טניס מגרש ,קרב מגע קראטה,התעמלות קרקע,
שירות לקוחות בית התלמיד קרית מוצקין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית התלמיד קרית מוצקין דף הבית בית התלמיד קרית מוצקין הינ החנות לציוד משרדי. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות קפה קפה גבעת שמואל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה קפה גבעת שמואל טלפון דף הבית "קפה קפה" הינה רשת בתי הקפה הגדולה בישראל. מבט מהיר על
שירות לקוחות לוטו מפעל הפיס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לוטו מפעל הפיס דף הבית מפעל הפיס הוא חברה לתועלת הציבור בעלת זיכיון בלעדי לעריכת הגרלות ומשחקי מזל
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה