שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
ברת נתיב אקספרס – תחבורה ציבורית בע"מ היא חברה ישראלית, המפעילה קווי תחבורה ציבורית בגליל מטרופולין חיפה ואזור בית שמש.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של נתיב אקספרס
טלפון של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00
טלפון נוסף – 1-599-559-559
כתובת המייל הינה – Info@ntt-buses.com
הפייסבוק של שירות הלקוחות של נתיב אקספרס
שם דף הפייסבוק הינו:
הנסיעות והתיירות נצרת
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית הדין הרבני אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הדין הרבני אשדוד דף הבית חזון בתי הדין הרבניים הוא לשפוט את העם על פי דין תורה, בהתאם

שירות לקוחות בית המכס ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית המכס ראשון לציון דף הבית בית המכס ראשון לציון הינה רשת של רשות המיסים. מבט מהיר על

שירות לקוחות פביוס פיצה יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פביוס פיצה יבנה דף הבית פביוס פיצה הוקמה בשנת 1995 ומאז ועד היום קיימת באותו המקום. את הפיצה של

שירות לקוחות פאבליקה הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טלפון דף הבית מלון פאבליקה בלב אזור ההייטק של הרצליה פיתוח, הוא ללא ספק המלון האורבני המושלם לשלב

שירות לקוחות בית מרקחת דורון רעננה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת דורון רעננה דף הבית בית מרקחת דורון רעננה הוא מוסד המשמש בעיקר לאספקת תרופות ותכשירים רפואיים לציבור.

שירות לקוחות מלון דריסקו תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון דריסקו דף הבית המלון דריסקו ממוקם במקום היסטורי, בלב המושבה האמריקאית הגרמנית . נמצא מרחק הליכה מחוף הים.
ביקורות על החברה
2 תגובות
כותב לכם שלמה חדד מ"מ ראש העיר צפת .
כבר כמה שבועות שאני יוצא במוצאי שבת לעקוב מקרוב אחר השרות מצפת למרכז.
אני מקבל רושם שאתם חסרי אונים ולא עומדים ביעד של שרות לציבור .מאות נוסעים בתחנות לא מקבלים מענה עד שעות מאוחרות של הילילה תינוקות וילדים ..
העניין נראה רע מאוד. אני לא מעונין לעשות רעש ציבורי מהעניין אבל אני ישמח לקבל הסברים מה קורה .למה המצב כל כך נורא ומה בדעתכם לעשות לשיפור העניין
רציתי לציין לשבח אני נסעתי במוצאי שבת הזה מוצאי ראש חודש ממירון לבית שמש ומצד החברה היה שמה סדרנים טובים וסבלנים
ובנושא העומסים שלחו הרבה אוטבוסים אבל זה הגיע מאוד מאוחר כי כל אוטבוס עושה כל הסיבוב בצפת במקום לעשות ישיר ואנחנו מקווים מהחברה שיפעלו לטובת נוסעיהם ויפנו למשרד התחבורה עד שנקבל מענה אני עמדתי בתחנה לכיוון בית שמש וראיתי שנציג מנתיב עשה תמונות מהעומס לפחות שיעשו משהו עם זה