שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות יפו תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת יפו תל אביב דף הבית יפו תל אביב היא מסעדה ים תיכונית בתל אביב-יפו של השף חיים

שירות לקוחות משרד הפנים קרית ארבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הפנים קרית ארבע דף הבית במדינת ישראל, משרד הפנים הוא משרד ממשלתי האחראי על השלטון המקומי. מבט

שירות לקוחות מרכז מאור חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז מאור חולון דף הבית מאו"ר נותן מענה אבחוני, הוראתי וטיפולי מסובסד לילדים לקויי למידה ובכך נותן קורת

שירות לקוחות בית ספר נטעים בית העמק טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר נטעים בית העמק דף הבית בית ספר נטעים בית העמק הינו בית ספר בישראל. מבט מהיר

שירות לקוחות אסותא תל אביב בית החייל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אסותא תל אביב בית החייל דף הבית אסותא תל אביב בית החייל הינו אסותא רמת החייל הוא בית החולים

שירות לקוחות אוניברסיטת אריאל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוניברסיטת אריאל דף הבית אוניברסיטת אריאל בשומרון הוקמה בשנת 1982, וכיום לומדים בה למעלה מ 16000 סטודנטים, מהם
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים