שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיקולינו מסעדה ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיקולינו מסעדה ירושלים דף הבית פיקולינו מסעדה ירושלים – מסעדה חלבית איטלקית כשרה למהדרין הממוקמת במבנה אבן היסטורי בכיכר

שירות לקוחות בית חב"ד אילת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חב ד אילת דף הבית בית חב ד אילת משמש גשר לכל יהודי אל עולם התורה, המצוות והיהדות

שירות לקוחות בית הדין הרבני בחיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הדין הרבני בחיפה דף הבית בית הדין הרבני בחיפה אתר בעל חשיבות דתית בחיפה. מבט מהיר על דרכי

שירות לקוחות מסעדת אגאדיר בני דרור טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אגאדיר בני דרור דף הבית אגאדיר היא מסעדת המבורגרים בפריסה ארצית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מסעדת אלדיאר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אלדיאר דף הבית מסעדת אלדיאר מציעה מגוון סלטים, מנות, מרקים ועוד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות מכבי בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכבי בית שאן דף הבית מכבי שירותי בריאות מעניקה לחבריה מגוון שירותי בריאות ורפואה, באמצעות הקופה עצמה שהיא גוף
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים