שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות חירייה מרכז מבקרים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חירייה מרכז מבקרים דף הבית אתר חירייה הממוקם לרגלי הר הפסולת הגדול במדינת ישראל, הפך עם סגירת המזבלה בשנת

שירות לקוחות דומינוס פיצה יבנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דומינוס פיצה יבנה דף הבית דומינוס פיצה יבנה אפשרות לישיבה במקום ומשלוחים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות מכון גנטי רמב ם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון גנטי רמב ם דף הבית המכון הגנטי במרכז הרפואי רמב"ם שם לו למטרה לעמוד בחזית ההתפתחות הטכנולוגית

שירות לקוחות מסעדת נישי נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת נישי נתניה דף הבית מסעדה אסייתית עדכנית, שילוב בין אוכל אסייתי מסורתי לבר קוקטיילים חדשני. מקום צעיר עם

שירות לקוחות מועצת יועצת המס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועצת יועצי מס דף הבית לשכת יועצי מס בישראל היא עמותה המייצגת ומאגדת את יועצי המס בישראל. מבט מהיר

שירות לקוחות היטל השבחה עיריית תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של היטל השבחה עיריית תל אביב דף הבית היטל המשולם עבור עליית שוויים של מקרקעין עקב אישור תוכנית, מתן
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים