שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות היחידה לטיפול בית כללית טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של היחידה לטיפול בית כללית דף הבית היחידה לטיפול בית כללית היא יחידה בכללית. מבט מהיר על דרכי יצירת

שירות לקוחות סורנטו ראשון לציון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סורנטו ראשון לציון דף הבית סורנטו הינה מסעדת דגים איטלקית, חלבית וכשרה למהדרין, הנמצאת במרכז בראשון-לציון. המסעדה נבחרה למסעדה

שירות לקוחות דומינוס פיצה סניף רמת החייל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דומינוס פיצה סניף רמת החייל טלפון דף הבית רשת משלוחים עם מגוון רחב של פיצות, מגוון מנות נוספות

שירות לקוחות פיצה שמש אשקלון אלי כהן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש אשקלון אלי כהן טלפון דף הבית 100% גבינה צהובה נועם ובצק ללא חומרים משמרים ב-100% מהסניפים

שירות לקוחות מרכז מבקרים יטבתה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז מבקרים יטבתה דף הבית בילוי כייפי וטעים לכל המשפחה בפארק ופונדק יטבתה – בואו לגלות את סודות

שירות לקוחות אברהמסון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אברהמסון דף הבית מכון אברהמסון- גמילה מעישון , גמילה מסוכר ופחמימות ממכרות. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים