שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)

אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)

טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות אירופלוט (Aeroflot) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אירופלוט (Aeroflot) דף הבית אירופלוט (Aeroflot) היא התעופה הלאומית של רוסיה, הנחשבת להתעופה הגדולה ביותר בפדרציה

שירות לקוחות מן בורגר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בורגר מן דף הבית בורגר מן הינה מסעדת בורגרים איכותית. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

שירות לקוחות סופרלנד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סופרלנד טלפון דף הבית הסופרלנד הוא פארק שעשועים הנמצא במערב ראשון לציון. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות משרד הפנים מעלה אדומים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הפנים מעלה אדומים דף הבית רשות האוכלוסין וההגירה היא הגוף השלטוני האחראי ליישום של מדיניות הממשלה ולביצוע

שירות לקוחות סקאלה ריידר (Scala Rider) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סקאלה ריידר (Scala Rider) דף הבית סקאלה ריידר Scala Rider – מערכת התקשורת המובילה בעולם לרוכבי אופנועים. ברוכים

שירות לקוחות פיצה 1+1 רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה 1+1 רמת גן דף הבית פיצה 1+1 רמת גן פיצות ומאפים עבודת יד מחומרי גלם טריים ואיכותיים. מבט
ביקורות על החברה

5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים