שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות גת קדן בית שמש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גת קדן בית שמש דף הבית גת קדן בית שמש הינו חנות יין ואלכוהול. מבט מהיר על דרכי
שירות לקוחות אריסטון (Ariston) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אריסטון (Ariston) דף הבית אריסטון- אתר של מוצרי חשמל הזולים ביותר מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות בית מאירסדורף טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מאירסדורף דף הבית בית מאירסדורף – בית הארחה וכנסים של האוניברסיטה העברית ירושלים. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות אוטו קאש טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוטו קאש דף הבית אוטו קאש שרותי מימון הינה חברה המעניקה תשובה מלאה להלוואות לכל סוגי הרכבים ובנוסף
שירות לקוחות מסעדת מדיטה ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת מדיטה ירושלים דף הבית .מדיטה, מסעדת ביסטרו ים תיכונית תוססת ומקום מושלם לאירועי בוטיק במתחם בית הנציב בירושלים,
שירות לקוחות קאדו עפולה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קאדו עפולה דף הבית קאדו עיצוב וריהוט הינה חנות יבואנים ויצרנים (הוקמה ב2001) שהאהבה לעולם העיצוב והסטיילינג מובילים
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים