שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)

אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)

טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית חב"ד טירת הכרמל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית חב ד טירת הכרמל דף הבית בית חב ד טירת הכרמל מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות פיצה פצץ נהורה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פצץ נהורה דף הבית פיצה פצץ נהורה בצק איטלקי משובח, רוטב מיוחד וכל תוספת אפשרית ומשלוחים. מבט

שירות לקוחות מחסני תאורה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מחסני תאורה דף הבית מחסני תאורה הינה רשת חנויות תאורה מובילה בישראל המשווקת מוצרי תאורה. מבט מהיר

שירות לקוחות משרד הרישוי כרמיאל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הרישוי כרמיאל טלפון דף הבית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

שירות לקוחות אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע דף הבית אוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא אוניברסיטה ישראלית בעיר באר שבע, אשר הוקמה

שירות לקוחות בית ספר יבנה קרית אתא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר יבנה קרית אתא דף הבית בית ספר יבנה קרית אתא הינו בית ספר יסודי. מבט מהיר
ביקורות על החברה

5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים