שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות ג'נטלמן (Gentelman) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג'נטלמן (Gentelman) דף הבית ג'נטלמן – רשת המתנות לגבר הגדולה בישראל. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות פיצה פינו תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פינו תל אביב דף הבית פיצה פינו מתמחה בפיצות איטלקיות משובחות ובשלל מאפים מהמטבח האיטלקי, הפיצרייה הכשרה הוקמה

שירות לקוחות KLM טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של KLM דף הבית KLM הינה התעופה הלאומית של הולנד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות הבוטיק בית השיטה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הבוטיק בית השיטה דף הבית בוטיק בית השיטה- חנות אופנה ממוקמת בקיבוץ בית השיטה בצפון הארץ. מבט מהיר

שירות לקוחות בית ספר אוהל שילה בנות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר אוהל שילה בנות דף הבית בית ספר אוהל שילה בנות מוסד לימודי עירוני, לכיתות א-ח. מבט

שירות לקוחות אוטובוס דן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוטובוס דן דף הבית דן הינה תחבורה ציבורית המפעילה שירותי אוטובוס בגוש דן. מבט מהיר על
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים