שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות פיצה בריבוע גולומב 1 טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה בריבוע גולומב 1 דף הבית פיצה בריבוע נתניה צפון כשר למהדרין משתמשים רק בחומרי גלם ובמוצרי מזון הנמצאים
שירות לקוחות קר לייזר פתח תקווה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קר לייזר פתח תקווה טלפון דף הבית רשת מרפאות הנותנת שירותי רפואה מתקדמים להסרת משקפיים בלייזר, הסרת שיער
שירות לקוחות משרד הכלכלה והתעשייה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הכלכלה והתעשייה דף הבית משרד הכלכלה מרכז את הכלים לעידוד הצמיחה הכלכלית של ישראל. מבט מהיר על דרכי
שירות לקוחות בית הוילונות רעננה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית הוילונות רעננה דף הבית בית וילונות ברעננה מציע וילונות לבית, וילונות הצללה של אורגון, וילון לכל חלון, וילונות
שירות לקוחות פיצה רומא בית שאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה רומא בית שאן טלפון דף הבית המסעדה מציעה תפריט מגוון ורחב של מנות כגון: סלטים, סמבוסק, חצילים, פסטות,
שירות לקוחות בית ספר לוטם רחובות טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר לוטם רחובות דף הבית בית ספר לוטם רחובות הינו בית ספר לחינוך מיוחד. מבט מהיר על
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים