שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות ארגון להבה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ארגון להבה דף הבית ארגון להב"ה שם לו למטרה להגיע לאותן הבנות לפני שהן מגיעות לכפרים. מבט מהיר
שירות לקוחות מסעדת סהרה שומרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת סהרה שומרה דף הבית על גבול ישראל לבנון, במושב המקסים והפסטורלי שומרה, ממתינה לכם הנסיכה המרוקאית של הגליל.
שירות לקוחות קופת חולים כללית רמלה מרכז טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קופת חולים כללית רמלה מרכז דף הבית קופת חולים כללית רמלה מרכז הינו עוסק בבדיקות רפואיות ותרופות. מבט
שירות לקוחות בית מלון קיבוץ שפיים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון שפיים דף הבית מלון שפיים הוא מלון קומפקטי עם אווירה נחמדה ואירוח טוב. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות אוזן בר תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוזן בר תל אביב דף הבית האוזן בר גאה לארח אצלו בכל שבוע אמנים, מתחילים כוותיקים, מטווח רחב של
שירות לקוחות מלון אופיר תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון אופיר תל אביב דף הבית מלון אופי הוא מלון 3 כוכבים. ממוקם ליד דיזינגוף סנטר ושרונה מרקט, המלון
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים