שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)

אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)

טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות אביס (Avis) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אוויס (Avis) דף הבית אוויס היא השכרת רכב בינלאומית, שבסיסה בניו ג'רזי, ארצות הברית. מבט מהיר על

שירות לקוחות מכללת בת ים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכללת בת ים דף הבית מכללת בת ים הינה מכללה הממוקמת בבת ים אשר מציעה לסטודנטים לא מעט תכניות

שירות לקוחות מרכז קורן תל אביב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מרכז קורן תל אביב דף הבית מרכז קורן אנו מצליחים כבר עשרים וחמש שנה, להעניק לאלפי ילדים, בני

שירות לקוחות ויוינו מסעדה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ויוינו מסעדה דף הבית ויוינו הינה מסעדה איטלקית הנמצאת בראשון לציון, המביאה אליכם את הטעמים והניחוחות של המטבח האיטלקי

שירות לקוחות פיצה העמק קצרין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה העמק קצרין דף הבית מזמן לא רק פיצה – משלוחים ברמת הגולן והסביבה-תפריט חלבי מפנק לפריסות, טייק אווי

שירות לקוחות קניון חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קניון חולון דף הבית קניון חולון הוא מרכז קניות מקורה אשר נמצא ברחוב גולדה מאיר בחולון. מבט מהיר על
ביקורות על החברה

5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים