שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות באג (Bug) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של באג (BUG) דף הבית באג מולטיסיסטם בע"מ היא רשת חנויות ישראלית אשר עוסקת במכירת מחשבים, טלפונים סלולריים, קונסולות
שירות לקוחות מכבי מרכז חורב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכבי מרכז חורב דף הבית מכבי מרכז חורב קבוצת הבריאות הטובה בישראל. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
שירות לקוחות ג'ילט (Gillette) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ג'ילט (Gillette) דף הבית ג'ילט (Gillette) הוא מותג מוביל בתחום הגילוח. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של
שירות לקוחות דומינוס פיצה סניף רמת השרון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דומינוס פיצה סניף רמת השרון טלפון דף הבית רשת משלוחים עם מגוון רחב של פיצות, מגוון מנות נוספות
שירות לקוחות כרמים מסעדה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כרמים מסעדה דף הבית מסעדת כרמים, בניצוחו של השף סהר רפאל, הוקמה בשנת 2002 במושב סגולה. לאור הביקוש וההצלחה,
שירות לקוחות כלא רימונים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כלא רימונים דף הבית בית הסוהר "רימונים" נפתח בשנת 2004 ובית סוהר בעל רמת בטיחות מרבית וכלל 7 אגפים.
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים