שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות מועצה מקומית זכרון יעקוב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מועצה מקומית זכרון יעקוב דף הבית זכרון יעקב היא מושבה ומועצה מקומית בישראל. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מסעדת אהרל'ה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אהרל'ה דף הבית מסעדת אהרל'ה הינה מסעדת בשרים משובחת המגישה בשרים, דגים ואוכל ים תיכוני. אהרל'ה היא מסעדת

שירות לקוחות כללית בית רותר חולון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כללית בית רותר חולון דף הבית כללית בית רותר חולון המידע הרפואי המקצועי והמקיף ביותר בארץ. מבט מהיר

שירות לקוחות טו פיצה חיפה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טו פיצה חיפה דף הבית טו פיצה חיפה הינה רשת של פיצריות המציאה מגוון אוכל איטלקי מיוחד. מבט

שירות לקוחות מלה ביסטרו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלה ביסטרו דף הבית מלה ביסטרו הינה מסעדת בשרים משובחת. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

שירות לקוחות מורן מור רקדנית בטן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מורן מור רקדנית בטן דף הבית מורן מור היא רקדנית בטן ומורה לריקוד ומחול מזרחי. מבט מהיר על דרכי
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים