שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בנדיקט בילו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בנדיקט בילו דף הבית בנדיקט בילו היא מסעדת ארוחות בוקר הנמצאת בקריית עקרון. מבט מהיר על דרכי יצירת
שירות לקוחות גיא ודורון לוי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גיא ודורון לוי דף הבית גיא ודורון לוי היא חברה יזמית וקבלנית, המרכזת את כל תהליך ההקמה והבנייה
שירות לקוחות מכון צורבא מרבנן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון צורבא מרבנן דף הבית מכון צורבא מרבנן הינו מכון המנגיש את לימודי ההלכה הפעיל בארץ ובעולם ומעביר שיעורים
שירות לקוחות גמברינוס אשדוד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת גמברינוס אשדוד דף הבית מסעדת גמברינוס הינה מסעדה המציעה טוסטים עם מבחר תוספות ועוד. מבט מהיר על דרכי
שירות לקוחות עיריית מודיעין גביה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית מודיעין גביה דף הבית עיריית מודעין מציעה מגוון רחב של אפשרויות לתשלום . מבט מהיר על דרכי
שירות לקוחות פיצה מייקר קרית אתא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה מייקר קרית אתא דף הבית פיצה מייקר קרית אתא הינה פיצרייה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים