שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
אי פוסט (E Post) היא חברה המציעה שירותי שילוח מוצרים ללוקרים ולנקודת חלוקה המפוזרות בארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אי פוסט (E Post)
טלפון של שירות הלקוחות של אי פוסט (E Post)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-17:00
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות פיצה פיקס כפר סבא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פיקס כפר סבא טלפון דף הבית רשת פיצה פיקס מתמחה בפיצות מעולות במחיר פיקס. הרשת מקפידה על איכות

שירות לקוחות אום חאלד נתניה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אום חאלד נתניה דף הבית אום חאלד- מרכז מקצועי כללית שנמצא בנתניה. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות פיצה שמש סניף אשקלון – אלי כהן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש סניף אשקלון – אלי כהן דף הבית פיצה שמש אשקלון עם תפריט עשיר ומגשי פיצה משפחתית

שירות לקוחות סניגוריה ציבורית מחוז מרכז טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סניגוריה ציבורית מחוז מרכז טלפון דף הבית הסניגוריה הציבורית מעניקה ייצוג משפטי לנאשמים ולחשודים מחוסרי אמצעים ולזכאים לכך

שירות לקוחות בר בהר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר בהר דף הבית בר בהר מגיש ארוחות טריות משעות הבוקר ועד הערב. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות מיטרני מקלחונים (Mitrani) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מיטרני מקלחונים (Mitrani) דף הבית מיטרני מקלחונים (Mitrani) ההיא חברה המומחית לפיתוח, עיצוב וייצור מקלחונים, כיורים ומוצרים
ביקורות על החברה
5 תגובות
חברה לא אחראית. הייתי לפני יומיים לאסוף חבילה והמתקן לא עבד. התקשרתי לepost ונאמר לי שישלחו לתקן. אתמול קיבלתי הודעה שאם לא אאסוף את החבילה עד היום (יום ג') החבילה תחזור לשולח. היום הלכתי שוב לאסוף את החבילה (קניון קרית אונו) ושוב המתקן לא עובד.
איך ענו לך הזבלים אני כבר שבועיים מתקשר ושולח מיילים ווצאפ ולא עונים לי אין עם מי לדבר אשמח אם תעדכני אותי איך תפסת אותם 0502446530 זה הטלפון שלי
שירות גרוע מקולקל אין מענה שירות לקוחות לא מקבלים את הקוד ברור אי אפשר לשחרר את החבילה ובפרט באזור חרדי אנשים נכנסים ויוצאים בלי כלום
מניסיון החברה שולחת הודעה על הגעת המוצר עם קוד של הרבה ספרות יש להאזין בסבלנות ולרשום על פתק, באם לא הצלחת לשמוע יש להמתין, הם שולחים שוב ההודעה כל יומיים וכל פעם יותר ברור.
שרות לקוחות שווה לתחת עיבדתם את החבילה שלי ואין עם מי לדבר שולח ווצאפ שולח מיילים כבר עשרה ימים ואין תגובה המוצר שהזמנהתי עלה לי כ 250 שח ומשהו צריך להחזיר לי את הכסף או שתעדכנו את אלי אקספרס שזה עבד לכם והם יחזירו לי נכון לרגע זה אלי אקספרס רואים שזה בחברה ושאני לא הגעתי לקחת רק שהם לא יודעים שהגעתי מספר פעמים והחבילה איננה בשביל מה אני צריך למלות שם ומייל אם אתם לא מגיבים בכלל אני מגיש תלונה בחברה להגנת הצרכן ותובע אותכם עם עורך הדין שלי יזבלים